معاونت منابع انسانی ،مالی و پشتیبانی |
عنوان شغل: |
معاون |
پست شماره 12-177 |
||
این شغل به منظور نظارت بر تهیه و دستورالعمل های لازم در زمینه های اداری ومالی و ابلاغ آنها به واحدها‘ نظارت بر فعالیتهای مالی شرکت واقدامات لازم در جهت تامین نیازمندیهای شرکت‘ نظارت برچگونگی ارائه خدمات عمومی و رفاهی به کارکنان و انجام اقدامات لازم برای هماهنگ نمودن و کنترل مسائل اداری ومالی صورت می پذیرد.
- برنامهریزی، نظارت و هماهنگی فعالیتهای مالی شرکت در کلیه زمینههای تنظیم اسناد، رسیدگی و تشخیص حساب، پرداخت هزینههای جاری و عمرانی، نگهداری حسابها، تهیه و تنظیم صورتها و گزارشات مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز -نظارت بر اجرای طرحهای طبقهبندی مشاغل و انجام اصلاحات لازم و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذیصلاح جهت تأیید و تصویب -وصول درآمدها و هزینهها و اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرتها و تهیه گزارشات مدیریتی در خصوص درآمدها و هزینهها با هماهنگی معاونتهای مربوط -برنامهریزی، نظارت و هماهنگی در تهیه و تنظیم دستورالعملهای لازم در زمینههای امور اداری و مالی و پیشنهاد آنها به شرکت مادر جهت اخذ تأییدیه و پیگیری تصویب و ابلاغ آن -انجام کلیه عملیات کارگزینی شامل: امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابجائی، بازخرید سنوات خدمت، استعفا، مأموریتها و مرخصیها، صدور احکام و ابلاغهای مربوطه و سایر امور مربوطه -انجام هماهنگیها و اقدامات لازم در اجرای برنامهها و طرحهای حقوق و مزایا، بازنشستگی، رفاه و سایر مسایل مربوط به نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوششهای بیمهای، تسهیلات مالی و غیر مالی، امور درمان، خدمات عمومی، رفاهی و ایمنی پرسنل بر اساس قوانین و مقررات مورد عمل -نظارت بر امور ورزش همکاران و انجام هماهنگی و تأمین امکانات اولیه بر اساس ضوابط و مقررات مربوط -برنامهریزی جهت انجام امور اداری و خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملها -برنامه ریزی و هماهنگی جهت استقرار سیستمهای مکانیزه اداری و به روز نگهداشتن آن -نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری و ثبت و صدور نامهها و حفاظت از سیستم بایگانی اسناد و مدارک در پروندههای پرسنلی و اداری و سیستم مکانیزه و نظارت بر امحاء اسناد و مدارک منسوخ بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مورد عمل -برنامهریزی و نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمانها، دستگاهها، ماشینآلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز، نامهرسانی و سایر خدمات مورد نیاز شرکت -برنامهریزی و نظارت بر مبادله قراردادهای بازرگانی، عملیات تعمیر و نگهداری و امور خدماتی -برنامهریزی و نظارت بر مدیریت انبارها و اموال - برنامهریزی و نظارت لازم در جهت تأمین نیازمندیهای شرکت به قطعات و ماشینآلات، دستگاهها و لوازم و تجهیزات اداری -نظارت بر عملیات مناقصه و مزایده و استعلام مربوط به خرید و فروش اقلام و نیازهای تدارکاتی و سیستم انبارداری و نگهداری اموال -برنامهریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط در زمینه مسائل اداری و مالی شرکت و تهیه و تدوین گزارشات مالی و گزارشات تحلیلی از عملکرد حوزه ذیربط -انجام هماهنگی با سایر حوزههای شرکت در زمینه بررسی اقتصادی و تحلیل هزینه و منفعت روشها و ارائه همکاریهای لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روشهایی که منجر به سوددهی شرکت میشود -انجام هماهنگی با سایر حوزههای شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه و همکاری برای تهیه موافقتنامههای شرکت با مجریان طرحها به منظور کنترل و هماهنگی مسائل اداری و مالی -نظارت بر تهیه صورتحساب و بیلان کلی درآمد -احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر -نظارت بر فعالیت های مالی شرکت و اتخاذ تصمیمات لازم جهت تامین منابع مالی موردنیاز - اتخاذ تدابیر لازم در زمینه چگونگی تامین ونگهداری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت - نظارت بر انجام امور اداری وخدمات درجهت ارائه سرویس بهتر - اقدام درجهت تامین نیازمندیهای شرکت به قطعات وماشین آلات ونظارت بر عملیات مربوط به خرید و تدارکات و سیستم انبار ونگهداری اموال - نظارت بر چگونگی ارائه خدمات عمومی و رفاهی به کارکنان - تدوین دستورالعمل برای مدیریت ساختمان ها ‘ تجهیزات و وسائل نقلیه - نظارت برمدیریت انرژی و بهینه کردن مصرف آب و برق و سوخت - نظارت بر تهیه و دستورالعمل های لازم در زمینه های اداری و مالی و ابلاغ آنها به واحدها و پیگیری در انجام آنها - انجام اقدامات لازم به منظور هماهنگ نمودن و کنترل مسائل اداری ومالی و تدارکاتی - تنظیم گزارشهای تحلیلی و ارائه پیشنهادات در زمینه مسائل اداری و مالی وتدارکاتی - انجام بررسی های اقتصادی لازم و تدوین روش هائی که منجر به سوددهی شرکت گردد با همکاری سایر واحدها - همکاری در تهیه بودجه سالانه شرکت اعم از جاری و سرمایه ای - نظارت بر انجام مکاتبات و ثبت و صدور نامه ها - نظارت بر انجام بایگانی مدارک و اسناد و امحای اسناد براساس ضوابط و دستورالعمل های مربوطه - پرداخت هزینه های جاری وعمرانی و نگهداری حساب ها و تهیه صورت ها و گزارشهای مالی مطابق مقررات مربوطه - نظارت برخدمات پرسنلی کارکنان شرکت با رعایت قوانین و مقررات و ضوابط مربوطه - همکاری با واحدهای ذیربط در انعقاد قراردادهای شرکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در صورت لزوم - عضویت و فعالیت در کمیته های مرتبط با وظایف حوزه حسب ابلاغ صادره از سوی مدیرعامل - طرح ریزی هدایت پیاده سازی و کنترل فعالیت های بهبود به منظور تسهیل در انجام فرآیندهای حوزه مالی و پشتیبانی و ایجاد تحول اداری - تهیه وتدوین گزارش تحلیلی از مجموعه عملکرد سالانه حوزه و سایر کارکردهای مرتبط با وظایف وماموریت های اصلی - تهیه وتدوین برنامه های عملیاتی میان مدت و بلند مدت برای فعالیت های حوزه مالی و پشتیبانی براساس جهت گیری ها وخط مشی های کلان شرکت - الگوبرداری از بهترین ها جهت بهبود فرآیندهای کاری - اجرای روش های اجرایی دستورالعمل ها و سایر مستندات ابلاغ شده‘ مصوبات سازمانی - انجام سایر وظایف محوله در محدوه شغل و وظایف حوزه تحت مدیریت
|